måndag 24 januari 2011

En vecka har gått

Efter en vecka är jag hyfsat nöjd med resultatet.
Det som märks mest är att kärlekshandtagen är lite mindre, magprofilen avtar, brallorna lossnar från höften.
Måste komma ihåg att göra nya hål i skärpet. =)


Veckan hade gått så bra att jag fick fira en hel vecka med att skippa två påsar igår. Istället fick jag en kycklingsallad på pizzerian, inte så fet som man kan tro. Kyckling + ananas + majs + dressing + grönsaker.

Gissar att jag hamnade på ca 350 kcal igår, vilket ger ett dagsresultat på 4 påsar, 1 ägg utan gula lite kaffe och en liten morot. vilket hamnar på ca 450 kcal

Dygnsintag ca 800, får vara godkänt, hoppas jag inte halkar ur ketosen.

Nu till det intressanta: Vikten.
Det är svår att ha koll på exakt vikt då vågen hemma är väldigt oexakt.
Men, på två olika platser fick jag 93,4 och 94,0 Alltså bestämmer jag mig lite modest för 93,6

Summa nedgång första veckan = ungefär 6 Kg.

Bestämde mig för att köra påslagret ut vilket är ca 4 dagar så torsdag fredag blir sista dagen. Ska bli intressant att se hur mycket man fyller på igen när man går över till vanlig kost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar